ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТФ-УКРАЇНА" 43168294

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

 

Україна, 80100, Львівська обл., Червоноградський р-н, місто Червоноград, вул.Святого Володимира, будинок 113 380976710258

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 

Планована діяльність, її характеристика.

 

Планована діяльність, її характеристика Новим будівництвом автозаправної станції (далі - АЗС) передбачається здійснювати приймання, зберігання і відпускання бензину та дизельного палива (ДП), а також сервісне обслуговування водіїв та пасажирів на вул. Святого Володимира 113/1 у м. Червоноград Червоноградського району Львівської області. Режим роботи АЗС цілодобовий протягом року. Рік введення об’єкта в експлуатацію 2025 р.

Технічна альтернатива 1.

 

планується нове будівництво АЗС з максимальним відпуском рідких моторних палив (РМП) 200   авто/добу,   у   т.ч.   100   заправок   бензином   А-95   та   100   заправок   дизельним   паливом.   Для зберігання палива передбачено один підземний двосекційний резервуар об’ємом 40 м3 (у т.ч. секція для зберігання ДП – 25 м3, секція для зберігання бензину – 15 м3). Відпуск РМП здійснюватиметься двома пістолетними двосторонніми паливо-роздавальними колонками (ПРК)

 

на 2 продукти, розташованими під навісом, та одним сателітним блоком. Для очищення дощових стоків території, забруднених нафтопродуктами, та проливів передбачається будівництво підземного    сепаратора    типу    "ОАЗИС–СН-Б-3/15-Ц".    Стоки    з    сепаратора    зберігатимуться    у підземному резервуарі накопичувачі води об’ємом 50 м3. У проєктованій будівлі операторської з пунктом сервісного обслуговування водіїв і пасажирів. На ділянці АЗС передбачено майданчик для тимчасового зберігання автомобілів.

Технічна альтернатива 2.

 

альтернативою розглядалася можливість встановлення наземного резервуару зберігання РМП. Проте, наземний варіант розміщення резервуару має значно більше ризиків у разі виникнення техногенної аварії, що веде до потенційно більшого екологічного впливу. Також з огляду на естетичну ландшафтну пропозицію розташування обладнання, пропозицію щодо поставки та оцінки технічних рішень, т.ч. термін окупності капітальних вкладень, досвіду експлуатації, вибір Замовника дана альтернатива була відхилена. Обраний варіант реалізації планованої діяльності з розміщенням підземних резервуарів є найбільш ефективним, як з естетичної, так і з економічної та технологічної точок зору для безпечної заправки і обслуговування транспортних засобів.

 

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

 

 

Львівська обл. Червоноградський р-н Червоноград вулиця Св.Володимира 113/1

 

  • Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

 

Червоноградська територіальна громада Львівської області

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Червоноградський р-н Червоноград вулиця Св.Володимира 113/1.

Будівництво АЗС передбачається на земельній ділянці з кадастровим номером 4611800000:03:018:0036 площею 0,1266 га, що знаходиться за адресою: вул. Святого Володимира, 113/1, м. Червоноград, Червоноградський р-н, Львівська обл. Ділянка знаходиться у приватній власності ПП «МТФ-УКРАЇНА». Найближча житлова забудова знаходиться на відстані близько 180 м від об’єктів планованої діяльності. Ділянка відповідає санітарним та екологічним нормативам. Земельна ділянка відповідає цільовому та функціональному призначенню.

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Червоноградський р-н Червоноград вулиця Св.Володимира 113/1.

Не розглядалося з огляду на наявність документів на право власності на земельну ділянку з к/н 4611800000:03:018:0036 Ділянка знаходиться у приватній власності ПП «МТФ-УКРАЇНА»

 

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

 

Метою будівництва є надання послуг по заправці автомобілів якісним пальним, сервісне обслуговування автомобілів, створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень у місцевий бюджет при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів, розвиток інфраструктури міста. Планована діяльність є безпечна для працівників АЗС та населення прилеглих територій і відповідає діючому природоохоронному законодавству.

 

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності

 

(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

 

На АЗС передбачено здійснювати прийом, зберігання та відпуск нафтопродуктів для автотранспорту, а саме бензину А-95 та дизпалива. Доставка пального здійснюватиметься спецавтотранспортом існуючими дорогами. Злив РМП з автоцистерни до резервуара передбачено через вузол зливу через герметичні зливні муфти. Зберігання палива передбачено в одному підземному двосекційному резервуарі ємністю 40 м3 для бензину і дизпалива. Резервуар обладнаний системою повернення парів нафтопродуктів при його заповненні, дихальною арматурою, технічними пристроями для запобігання переповнення при зливі палива з автоцистерн. Для видачі пального АЗС обладнана двома сучасними ПРК РМП (4-х пістолетна, двостороння,  на  2  продукт,  40  та  90  л/хв),  розташованими  під  навісом,  та  сателітом  до  ПРК  на один пістолет. Річна реалізація пального становитиме 700 м3/рік бензину та 1400 м3/рік ДП. Для вловлювання та затримання нафтопродуктів і завислих речовин із дощових, талих та виробничих стічних вод передбачено будівництво очисних споруд у складі сепаратора нафтопродуктів "ОАЗИС- СН- Б-3/15-Ц" підземного виконання. Очищені води відводяться у резервуар накопичувач ємністю 50 м3 підземного виконання. Усе обладнання, яке передбачене на проммайданчику АЗС, має відповідні сертифікати та дозволені до використання в Україні. У проєктованій одноповерховій будівлі операторської передбачено облаштування пункту сервісного обслуговування водіїв і пасажирів з можливістю продажу супутніх товарів промислової та продовольчої групи та швидкого харчування відвідувачів. Для тимчасового зберігання  автомобілів  облаштовано  майданчик  на  3  м/м.  Загальна  кількість  працюючих  на  АЗС передбачає працевлаштування 7 осіб.

 

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи

екологічні та інші обмеження впливу регламентуються відповідно до діючого законодавства: - на повітряне середовище – шляхом дотримання значень граничнодопустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі нормативної СЗЗ та найближчої житлової забудови, здійснювати господарську діяльність за наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами підприємства; - на водне середовище – водоспоживання та водовідведення здійснювати у відповідності до виданих ТУ, здійснення організованого відведення дощових, талих та виробничих стоків з майданчику АЗС, не допускати потрапляння нафтопродуктів в ґрунтові води, за умови влаштування на території твердого водонепроникного покриття прямий інтенсивний вплив відсутній; - на ґрунти – вплив при виконанні підготовчих та будівельних робіт, при подальшій експлуатації АЗС за умови влаштування території твердого водонепроникного покриття прямий інтенсивний вплив відсутній,   не   допускати   потрапляння   н/пр.   у   відкритий   ґрунт,   здійснювати   операції   у   сфері поводження з відходами відповідно Закону України «Про управління відходами», дотримання вимог Земельного Кодексу України, Закону України «Про охорону земель»; - на рослинний і тваринний світ – у відповідності до законодавчих вимог щодо збереження біорізноманіття об’єктів рослинного і тваринного світу, прямий вплив не передбачається; - по загальних санітарних нормах – дотримання вимог Закону України «Про систему громадського здоров’я», дотримання розмірів нормативної санітарно-захисної зони; - по акустичному впливу – допустимі рівні шуму; - технологічні обмеження – дотримання правил пожежної безпеки, технологічних регламентів, сортування відходів та передача їх спеціалізованим підприємствам відповідно до укладених угод та чинного законодавства; - дотримання меж землевідведення.

 

щодо технічної альтернативи 2. аналогічно до технічної альтернативи 1.

 

щодо територіальної альтернативи 1.

 

дотримання   виданих    містобудівних  умов    та    обмежень,    дотримання                                            нормативної                               СЗЗ відповідно до ДСП 173-96.

 

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядалися

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи

Інженерна підготовка території розташування АЗС включає планування майданчику, влаштування під’їзних доріг до об’єкту, роботи по підключенню до зовнішніх мереж (водопостачання, водовідведення, електропостачання). Для забезпечення нормативних санітарно-гігієнічних умов при благоустрої території передбачено влаштування на території майданчику твердого водонепроникного покриття, дотримання мінімальних протипожежних відстаней між спорудами та будівлями, облаштування протипожежних щитів, забезпечення ділянки джерелами водопостачання та необхідного запасу об’єму води для пожежогасіння, забезпечення необхідної кількості піску на випадок проливів нафтопродуктів.

 

щодо технічної альтернативи 2. аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Земельна ділянка з к/н 4611800000:03:018:0036 площею 0,1266 га відповідає цільовому та функціональному призначенню, знаходиться в зоні ТР-3 плану зонування території м. Червонограда згідно Рішення Червоноградської міської ради від 19.03.2015 №774 "Про затвердження містобудівної документації "План зонування території міста Червонограда" із змінами від 29.09.2022 №1430. Земельна ділянка використовується на праві приватної власності.

 

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядалися.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

 

Джерелами потенційного впливу АЗС на довкілля є технологічне обладнання (дихальні клапани підземного резервуару зберігання нафтопродуктів, заправний майданчик у складі двох ПРК та сателіту), викиди при роботі резервного дизельгенератора у випадку відключення електропостачання, автотранспорт (заїзд, виїзд автотранспорту з території АЗС, перебування автотраспорту на майданчику тимчасового перебування автомобілів): - на клімат і мікроклімат – не передбачається; - на повітряне середовище – зумовлений утворенням викидів забруднюючих речовин у навколишнє середовище: парів бензину, вуглеводнів С12-С19, оксидів азоту, оксиду вуглецю, діоксиду сірки, парникових газів; - акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою двигунів внутрішнього згорання автотранспорту та спецтехніки при доставці нафтопродуктів на АЗС. Дане шумове забруднення буде тимчасовим, незначним та не матиме впливу за межами санітарно-захисної зони; - на водне середовище – зумовлений використанням води, утворенням господарсько-побутових та дощових стоків, водовідведення передбачене у відповідності до виданих ТУ на водопостачання та водовідведення; - на геологічне середовище – вплив відсутній; - на ґрунт – тимчасовий при проведенні підготовчих та будівельних робіт, при

 

подальшій експлуатації АЗС - негативний у разі виникнення аварійних ситуацій та прийнятний – при дотриманні технологічного регламенту з експлуатації об’єкту; - на рослинний і тваринний світ – не очікується; - на техногенне середовище – тимчасовий негативний вплив у разі виникнення аварійних ситуацій, прийнятний – при дотриманні технологічного регламенту експлуатації; - на соціальне середовище – позитивний з огляду на сервісне обслуговування автомобілів, створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень у місцевий бюджет, розвиток інфраструктури міста.

щодо технічної альтернативи 2. аналогічно до технічної альтернативи 1 щодо територіальної альтернативи 1.

планована діяльність передбачена у межах відведеної земельної ділянки з к/н 4611800000:03:018:0036 площею 0,1266 га та відповідає цільовому та функціональному призначенню

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядалися

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

 

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

 

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із п.2 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059- VIII від 23 травня 2017 року.

 

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

 

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом

 

трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

 

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт відповідно до ст. 37 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності"

 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається що видає Державна інспекція архітектури та містобудування України

 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , вул. Стрийська, 98, м. Львів, 79026, envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Сорока Назар Любомирович

 

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

 

 

 

Приєднані файли:
Повідомлення ОВД (1).pdf
Поширити: