✅(виконано)
🔴 Аналіз стану мереж, обладнання устаткування; 🔴 Аналіз якості зв’язку на робочих місцях працівників; 🔴 Аналіз систем та сервісів, котрі використовуються структурними підрозділами; 🔴 Аналіз захищеності даних та безпеки передачі і зберігання інформації на робочих місцях працівників; 🔴 Підготовка наочної схеми мережевої інфраструктури в межах громади; 🔴 Виправлення суттєвих недоліків мережевої інфраструктури;
✅(виконано)
🔴 Розроблення та затвердження Положення про електронний документообіг; 🔴 Розроблення та затвердження Положення про електронний погосподарський реєстр; 🔴 Розроблення та затвердження Концепції розвитку цифрових компетентностей жителів громади; 🔴 Розроблення та затвердження Положення про службову електронну пошту виконавчих органів Червоноградської міської ради Львівської області;
⚙️(у процесі)
🔴 забезпечення захищеного з’єднання користувачів із центральною базою даних; 🔴 впровадження ідентифікації користувачів через двофакторну аутентифікацію; 🔴 забезпечення накладання кваліфікованих цифрових підписів на вихідні документи; 🔴 уніфікований підхід до генерації електронних документів; 🔴 забезпечення всіх етапів опрацювання документу: створення (прямий набір чи сканування), маршрутизація (хто і кому адресує до візування), візування (визначення виконавців), встановлення термінів виконання, контроль виконання, підписання сформованого кінцевого документу; 🔴 накопичення та структурування інформації; 🔴 забезпечення швидкого пошуку по електронних архівах; 🔴 формування контрольних QR кодів до документів; 🔴 забезпечення внутрішньої комунікації працівників в єдиному середовищі; 🔴 впровадження та інтеграція погосподарського реєстру; 🔴 інтеграція баз даних реєстру населення та ЦНАП;
⚙️(у процесі)
🔴 визначення індексу рівня цифрової грамотності працівників з використання інструментів сервісу ДІЯ; 🔴 проведення навчальних курсів для працівників із поділом на групи в залежності від визначеного рівня цифрової грамотності; 🔴 запровадження систематичного моніторингу динаміки рівня цифрової грамотності працівників;
⏳(очікує)
🔴 ідентифікація за кваліфікованим цифровим ключем (визначення зареєстрований\незареєстрований); 🔴 замовлення та отримання послуг в електронній формі з можливістю їх онлайн оплати (якщо така передбачена); 🔴 можливість написання звернень, запитів та отримання на них відповідей в електронній формі; 🔴 можливість контролю за ходом виконання замовленої послуги; 🔴 можливість надсилання мешканцям повідомлень; 🔴 доступ до інструментів електронної демократії впроваджених в громаді;
🔴 Формування рахунків за комунальні послуги з можливістю їх онлайн оплати; 🔴 Моніторинг виписаних муніципальних штрафів з можливістю їх онлайн оплати; 🔴 Онлайн звернення з комунальних питань та питань благоустрою із можливістю надіслати фотофіксацію;
⏳(очікує)
🔴 доступ до усіх користування інструментами електронної демократії із Онлайн кабінету мешканця; 🔴 електронні петиції; 🔴 онлайн консультації з громадськістю; 🔴 громадський бюджет; 🔴 е-референдум; 🔴 електронна приймальна (депутатів\голови)
⏳(очікує)
🔴 Запуск відеокурсу цифрової грамотності; 🔴 Формування партнерської мережі: Модернізація бібліотек та їх перетворення у формат смарт-бібліотеки, що є поліфункціональним сегментом у сфері розвитку цифрової освіти; 🔴 Заходи із пропаганди використання державного ресурсу ДІЯ. Цифрова освіта